CZP

Bezpłatne wsparcie psychologiczne i psychiatryczne nawet w ciągu 72 godzin

Dane kontaktowe

Bystra 7
Poznań
kontakt@czp.poznan.pl
45 140 43 43

Odwiedź nas

Polityka jakości

Priorytetowym celem Instytutu Psychoedukacji Sp. z o.o. jest stałe spełnianie wymagań Pacjentów poprzez osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych.

Naszym Pacjentom pragniemy zapewnić kompleksową jakość udzielanych świadczeń, opartą na połączeniu i umiejętnym wykorzystaniu profesjonalnej wiedzy medycznej popartej
kierunkowym wykształceniem i doświadczeniem zatrudnionego u nas personelu.

Cel ten realizujemy poprzez:

  • indywidualne i rzetelne podejście do Pacjenta i zdobycie jego trwałego zaufania,
  • udzielanie świadczeń zdrowotnych zaspokajających w najszerszym stopniu potrzeby Pacjentów,
  • ścisłą kontrolę procesu udzielania świadczeń zdrowotnych na każdym ich etapie, z wykorzystaniem nowoczesnych metod badań, pomiarów i przesyłania informacji,
  • zakup nowego specjalistycznego sprzętu i urządzeń służących do udzielania świadczeń zdrowotnych,
  • systematyczne szkolenie personelu umożliwiające właściwe wykorzystanie nowoczesnego sprzętu,
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych w celu zwiększenia jakości wykonywanej pracy,
  • optymalizację kosztów udzielanych świadczeń i wzrost efektywności ekonomicznej,
  • określenie i nadzór nad ryzykami i szansami dla realizowanych procesów,
  • ugruntowanie przekonania, że odpowiedzialność za jakość udzielanych świadczeń jest podstawowym obowiązkiem każdego pracownika,
  • określenie i nadzór nad ryzykami i szansami dla realizowanych procesów,
  • ciągłe doskonalenie swoich usług oraz skuteczności Systemu Zarządzania,
  • spełnienie mających zastosowanie wymagań prawnych, regulacyjnych i innych.

Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość Zarządu oraz pracowników o konieczności stałego doskonalenia wszystkich procesów ukierunkowanych na uzyskanie satysfakcji naszych Pacjentów, wynikającej z zaspokojenia ich potrzeb oraz spełniania wymagań normy PN-EN ISO 9001: 2015.

Tak opisaną i wdrożoną Politykę Jakości wraz z pracownikami będziemy promować i stosować z należytą starannością oraz będę dbać o jej aktualność.