Cel ten realizujemy poprzez:
- indywidualne i rzetelne podejście do Pacjenta i zdobycie jego trwałego zaufania,
- udzielanie świadczeń zdrowotnych zaspokajających w najszerszym stopniu potrzeby Pacjentów,
- ścisłą kontrolę procesu udzielania świadczeń zdrowotnych na każdym ich etapie, z wykorzystaniem nowoczesnych metod badań, pomiarów i przesyłania informacji,
- zakup nowego specjalistycznego sprzętu i urządzeń służących do udzielania świadczeń zdrowotnych,
- systematyczne szkolenie personelu umożliwiające właściwe wykorzystanie nowoczesnego sprzętu,
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych w celu zwiększenia jakości wykonywanej pracy,
- optymalizację kosztów udzielanych świadczeń i wzrost efektywności ekonomicznej,
- określenie i nadzór nad ryzykami i szansami dla realizowanych procesów,
- ugruntowanie przekonania, że odpowiedzialność za jakość udzielanych świadczeń jest podstawowym obowiązkiem każdego pracownika,
- określenie i nadzór nad ryzykami i szansami dla realizowanych procesów,
- ciągłe doskonalenie swoich usług oraz skuteczności Systemu Zarządzania,
- spełnienie mających zastosowanie wymagań prawnych, regulacyjnych i innych.
Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość Zarządu oraz pracowników o konieczności stałego doskonalenia wszystkich procesów ukierunkowanych na uzyskanie satysfakcji naszych Pacjentów, wynikającej z zaspokojenia ich potrzeb oraz spełniania wymagań normy PN-EN ISO 9001: 2015.
Tak opisaną i wdrożoną Politykę Jakości wraz z pracownikami będziemy promować i stosować z należytą starannością oraz będę dbać o jej aktualność.